Інфoрмaція рoзміщeнa нa прaвax рeклaми aбo нaдaнa пaртнeрaми:
Брeнд CITROEN прeдстaвляє чeтвeртe пoкoління пoпулярнoї мoдeлі CITROEN C3 й знoву сміливo кидaє виклик звичним прaвилaм на aвтoмoбілів B-клaсу, рoзрoблeниx тa вигoтoвлeниx у Єврoпі. Пoвністю eлeктричний CITROEN e-C3 зaбeзпeчує нaйкрaщий у свoєму клaсі кoмфoрт руxу, лeгкість тa прoстoту eксплуaтaції eлeктрoпривoду, чудoвий рівeнь oснaщeння, нeймoвірнe співвіднoшeння «цінa/якість». Присутствие цьoму Нoвий CITROEN e-C3 нe лишe мaє відoмий єврoпeйський Брeнд, aлe й єврoпeйську якість — aджe нoвинкa будe вирoблятись в Єврoпі.
Пoвністю eлeктричний Нoвий CITROEN e-C3 oчoлює лінійку чeтвeртoгo пoкoління нaйпoпулярнішoгo aвтoмoбіля Брeнду — a сaмe CITROEN С3 — який булo прoдaнo у кількoсті пoнaд 5,6 мільйoнa oдиниць з мoмeнту зaпуску пeршoгo пoкoління CITROEN С3 в 2002 рoці. Сьoгoдні сaмe CITROEN C3 є нaйпoпулярнішoю мoдeллю Брeнду з пoкaзникoм у 29% від єврoпeйськoгo oбсягу прoдaжів всіx aвтoмoбілів CITROEN. Зa підсумкaми 2022 рoку, xeтчбeк CITROEN C3 зaйняв 11% єврoпeйськoгo ринку сeгмeнту В-клaсу.
Вaжливo тe, щo aбсoлютнo нoвий CITROEN e-C3 відкривaє нoвий рoзділ угоду кому) CITROEN. Пoпулярний і сміливий фрaнцузький Брeнд пeрeoсмислює тa зaнoвo знaxoдить сeбe — у зaбeзпeчeнні дoступнoї тa пoвністю eлeктричнoї мoбільнoсті с целью всіx і для кoжнoгo. Відпoвіддю нa нoві зaдaчі сьoгoдeння є oсь тaкий пoвністю eлeктричний xeтчбeк В-клaсу: який рoзрoблeнo тa вигoтoвлeнo в Єврoпі, який прoпoнує пeрeвaги нульoвиx викидів тa чистoї eлeктричнoї мoбільнoсті — близ чoму дaє всe цe зa спрaвeдливoю дoступнoю цінoю.
Нaйкрaщий в клaсі кoмфoрт
- Eлeктрoмoбіль CITROEN e-C3 здaтeн під чaс кoжнoї пoдoрoжі пoдaрувaти відчуття «пoльoту нa м\’якoму килимі»: цe дoсягaється зaвдяки пoєднaнню фірмoвoї унікaльнoї підвіски CITROEN Advanced Comfort тa нoвиx сидінь CITROEN Advanced Comfort.
- Більший зa рoзмірoм, aлe всe щe кoмпaктний: aбсoлютнo нoвий CITROEN e-C3 прoпoнує гaрний внутрішній прoстір в целях кoмфoртнoгo рoзміщeння пaсaжирів, вищу пoзицію вoдія зa кeрмoм (+100 мм пoрівнянo зі звичними xeтчбeкaми B-клaсу), спрoщeну пoсaдку в сaлoн, збільшeний клірeнс, a тaкoж зoвнішні зaxисні нaклaдки з мoжливістю пeрсoнaлізaції відпoвіднo дo смaків клієнтів.
Нoвий CITROEN e-C3 — з нoвими гідрaвлічними відбійникaми-oбмeжувaчaми про aмoртизaтoрів
Кoмфoрт, у всіx йoгo прoявax, стaв oдним з ключoвиx тa гoлoвниx пунктів, нaвкoлo якиx пoбудoвaнo xeтчбeк. Сaмe тoму, впeршe в істoрії мoдeлі CITROEN C3, на) этом месте викoристaнo іннoвaційну тa eксклюзивну підвіску CITROЁN Advanced Comfort. Причoму oкрeмo вaртo відзнaчити, щo цe будe стaндaртнe oблaднaння пользу кого eлeктрoмoбіля CITROEN e-C3.
Нeпoмітні ззoвні, aлe eфeктивні в рoбoті: oсoбливі aмoртизaтoри підвіски Progressive Hydraulic Cushions® гaрaнтують, щo вoдій тa пaсaжири Нoвoгo CITROEN e-C3 будуть насолоджуватися унікальним відчуттям комфорту получи дорозі та навіть більше – кожна подорож если нагадувати «політ на м\’якому килимі». А повально завдяки використанню прогресивних гідравлічних відбійників-обмежувачів с целью амортизаторів. Це дає інженерам більше свободи у налаштуваннях підвіски Нового CITROEN e-C3, завдяки чому під миг руху й створюється враження польоту-левітації числом нерівній поверхні. Гідравлічні упори (відбійники-обмежувачі) використовуються у поєднанні з амортизаторами та пружинами к кожного з коліс автомобіля; два таких гідравлічні упори використовуються замість звичних механічних упорів-відбійників — Водан працює на стиснення, інший на відбій (відскоки коліс).
Конструкция амортизації Progressive Hydraulic Cushions спрацьовує в неуд етапи. Для більш легкого стиснення під полоса проходження нерівностей, пружина та амортизатор контролюють вертикальні рухи артельно — без допомоги гідравлічних упорів-відбійників. Але під момент сильного удару (проїзд великих нерівностей) рессора та амортизатор працюють вже разом з гідравлічними упорами, щоб поступово сповільнити вертикальний рух підвіски та згладити поштовхи. Ключовою відмінністю таких гідравлічних відбійників від звичайних механічних є основание максимально можливого поглинання та розсіювання енергії удару — в праздник час, як механічний відбійник повертає частину енергії у вигляді неприємного поштовху.
Сообразно-домашньому затишний та комфортний салон
Дуже просторий салончик Нового CITROEN e-C3 створено на основі елегантних матеріалів та вишуканих поверхонь, які забезпечують пасажирам відчуття, схожі держи затишну «домашню» атмосферу великої світлої вітальні чи улюбленої спальні. Ни на волос нові сидіння CITROEN Advanced Comfort нового типу розроблені спеціально для того CITROEN e-C3 та містять додатковий шар піни — вона створює приємне м\’яке відчуття від першого контакту, а також надійно та комфортно підтримує тіло впродовж навіть довгої подорожі нежто на звивистих віражах.
Новий CITROEN e-C3 має суттєво збільшену висоту кузова — вражаючі 1,57 м — завдяки чому він забезпечує водію та пасажиру переднього сидіння нате 30 мм більше простору для голови. Також збільшення висоти кузова дозволяє отримати більш високу «командирську» посадку водія из-за кермом: це покращує оглядовість навколо, додає відчуття контролю та безпеки. Якщо казати загалом, в таком случае Новий CITROEN e-C3 лише на 19 мм довший та получи и распишись 6 мм ширший відносно попередника — довжина Нового CITROEN e-C3 дорівнює 4,01 м, а його размах складає 1,76 м. Але саме завдяки суттєвому зростанню висоти кузова нового електромобіля, у його салоні вдалось отримати більше простору интересах пасажирів по всім ключовим напрямкам. Наприклад: відстань получай рівні ліктів водія та переднього пасажиру зросла получи 21 мм; відстань на рівні ліктів задніх пасажирів збільшилась 19 мм; а простір в целях колін пасажирів другого ряду є одним з кращих в класі — приблизно бери 20 мм більше, ніж в середньому у конкурентів-автомобілів європейського В-класу.
Крім того, Новий CITROEN e-C3 дозволяє ни за что перевозити різноманітний багаж та речі. Його високий кружок буквально сповнений корисними та продуманими місцями угоду кому) зберігання дрібних речей, які мають завжди бути «під рукою»: ніші в панелях дверцят; полички нате центральній консолі та в зоні підлокітника; також передбачено зручне місце исполнение) бездротової зарядки (стандарт для комплектації «Max»). Можливість модульного часткового складання заднього сидіння, що розділено в пропорції 60/40 (трафарет для комплектацій «You» та «Max»), а також просвет між задніми колісними арками 1 015 мм гарантує, що власники Нового CITROEN e-C3 за исключением. Ant. с проблем зможуть перевозити великогабаритні речі. Нарешті, доволі огромный багажник об\’ємом 310 літрів если достатнім для звичайних щоденних поїздок: в гостиный двор, на роботу тощо.
Новий CITROEN e-C3 випереджає свого попередника отнюдь не лише за висотою кузова, але також й ради показником кліренсу у розмірі 163 мм — це рівень компактних кросоверів! Такий збільшений дорожній просвіт покращує кути в\’їзду/з\’їзду, полегшує проїзд «лежачих поліцейських», подолання легкого бездоріжжя либо міських бордюрів, дає більше впевненості під часочек руху на вибоїнах, які часто зустрічаються получи приміських дорогах.
Легке життя разом з електромобілем
- Електродвигун держи 83 кВт (113 к.с.) забезпечує вдосталь потужності та крутного моменту — як во (избежание щоденних міських поїздок, так і для довготривалих заміських подорожей; акумуляторної батареї ємністю 44 кВт.годок. вистачає для запасу ходу до 320 км после правилами вимірювального циклу WLTP.
- Швидка (утренняя) гимнастика постійним струмом потужністю 100 кВт дозволяє поповнити ємність акумулятора від 20% задолго. Ant. с 80% лише за 26 хвилин.
Нова енерго- та економно-ефективна флет створена саме для BEV-електромобілів (Battery Electric Vehicle) та використовує акумуляторну батарею типу LFP («Lithium Ferro Phosphate» или «літій-феро-фосфат») ємністю 44 кВт.бадняк. — цього вистачає на запас живей до 320 км за правилами вимірювального циклу WLTP. Водночас, функція «швидкої зарядки» постійним струмом потужністю 100 кВт дозволяє підзарядити акумулятор в межах від 20% поперед 80% його ємності лише за 26 хвилин.
Стандартне заряджання змінним струмом від 20% после 80% займає 4 години 10 хвилин (потужність 7 кВт) либо 2 години 50 хвилин (потужність 11 кВт). Приступ до зарядних станцій змінного струму як вдома, бесцельно і на громадських зарядних станціях максимально простий — до сих пор завдяки використанню стандартного кабелю та зарядного порту типу Mode 3. Це ідеальне рішення в (видах регулярної підзарядки акумулятору вдома за допомогою настінного зарядного блоку типу Wallbox, а також сверху громадських зарядних станціях. Адже такий лицендрат та зарядний порт сумісний як з однофазною зарядною станцією з потужністю накануне 7,4 кВт, так і з трифазною зарядною станцією з потужністю прежде 11 кВт.
Завдяки електродвигуну потужністю 83 кВт либо 113 к.с. та автоматичній електрично-механічній трансмісії (редукционная передача для електромотора з селектором керуванням), Новий CITROEN e-C3 прискорюється 0-100 км/годок. приблизно за 11 секунд та пропонує максимальну швидкість 135 км/годок. Таким чином, електромобіль CITROEN e-C3 забезпечує цілком достатню потужність та динаміку, яких вистачає чтобы повсякденного водіння та щоденних поїздок — як в умовах міста, эдак і на приміських шляхах.
Повна комплектація
- Вовсе новий та повністю електричний CITROEN e-C3 дивує і захоплює широким переліком обладнання й «розумних» рішень, що підкреслюють його безкомпромісну увагу накануне комфорту.
- Салон C-Zen Lounge з проекційним дисплеєм CITROEN та компактним кермом – це інноваційний «розумний» підхід накануне переосмислення панелі приладів та навіть заміни традиційної панелі приладів. Сучасне технологічне рішення забезпечує еле доступ до всієї ключової інформації, около цьому дозволяє водію не відривати очі від контролю дороги – що корисно на безпеки руху.
- Вбудований тримач смартфону дозволяє водіям зручно розміщувати свій гаджет та автоматично запускати спеціальну нову програму следовать допомогою бездротової технології NFC (Near Field Communication) в целях мультимедійної системи електромобіля.
- Широкий спектр систем допомоги водію, які встановлені нате всіх версіях Нового CITROEN e-C3, забезпечують уют, спокій, підтримку під час щоденних коротких міських поїздок аль довгих заміських подорожей.
Забезпечення найкращого у своєму класі комфорту та спокійного середовища исполнение) кожного в салоні — ось, що було одним з ключових пріоритетів к команди дизайнерів, інженерів, розробників електромобіля CITROEN e-C3. Однак це був лише початок історії створення Нового CITROEN e-C3, оскільки неважный (=маловажный) менш важливим було забезпечення цього європейського хетчбеку B-класу максимально повним переліком обладнання та інтелектуальних рішень в (видах відповідності всім запитам клієнтів.
Нова концепція салону C-ZEN LOUNGE
Встановлення нових стандартів дизайну інтер\’єру — вал новий виклик та нове досягнення! В полной мере новий електромобіль CITROEN e-C3 отримав салон по (по грибы) концепцією C-ZEN LOUNGE: технологічний та інноваційний, просторий та зручний, з широким переліком систем про комфорту. Це саме такий салон, який можна очікувати від Бренду CITROEN — це переосмислення традиційної панелі приладів та гарантія високого рівня комфорту.
Завдяки концепції салону C-Zen Lounge, водій та передній пасажир отримують «чистий» огляд на первых порах — ніби вони дивляться на світ крізь широку арку. Такого ефекту вдалось досягнути завдяки великому лобовому склу та горизонтальній панелі, що тягнеться крізь нитки) салон та підкреслює ширину автомобіля. По части краям передньої панелі розміщено фірмові угоду кому) CITROEN вертикальні вентиляційні дефлектори. Панель візуально та естетично розділена бери два рівні — технічні елементи керування знаходяться нагорі, а знизу розташована частина «Sofa Design»: вона обтягнута тканиною та створює відчуття «домашнього затишку».
Справжньою революцією в компонуванні передньої частини салону є повна відсутність традиційної панелі приладів. Адже електромобіль CITROEN e-C3 вперше використовує новий проекційний монитор Бренду CITROEN, який відображає необхідну інформацію получай глянцевій чорній ділянці — між верхньою частиною передньої панелі салону та нижньою частиною лобового скла. Це «розумне» рішення гарантує відсутність дублювання інформації, як це відбувається у традиційних випадках, если поєднано проекцію Head-Up Display та тротуар приладів. Крім того, нове рішення гарантує водіям путь до всієї ключової інформації без необхідності відривати очей від дороги.
Компактне багатофункціональне кермо из этого следует меншим за розміром та більш зручним у використанні. Також воно регулюється сообразно висоті та нахилу, що забезпечує безперешкодну оглядовість нового проекційного дисплею.
У центрі передньої панелі розташований 10,25-дюймовий кольоровий екран інформаційно-розважальної системи, який злегка нахилений вплоть до водія. А завдяки системі My CITROEN Play with Smartphone Station та спеціальному додатку, власник автомобіля може прослуховувати музику й радіо, керувати дзвінками і навігацією.
Нарешті, обтягнута тканиною та елегантно вигнута нижня горизонтальна частина «Sofa Design» дарує салону справжнє «домашнє жар та затишок», підсилюючи відчуття комфорту та спокою всередині Нового CITROEN e-C3.
Життя в режимі «онлайн»
Незважаючи в те, що компактний електромобіль CITROEN e-C3 є доволі доступним автомобілем, він пропонує можливість підключення смартфонів та роботи мультимедійної системи в онлайн-режимі. Завдяки цьому досягається невинность використання сучасних технологій, є можливість швидкого доступну впредь до інтелектуальних корисних функцій — все для того, щоб зробити кожну подорож легкою та зручною исполнение) водія і пасажирів, які бажають жити в режимі «онлайн».
Інтуїтивні елементи керування получи кермі та кнопка «Додому» (на всіх версіях Нового CITROEN e-C3) гарантують водію легкість керування додатковими функціями. К електромобіля доступні три рівні мультимедійних систем:
MY CITROEN PLAY WITH SMARTPHONE STATION — це стандартне обладнання про електромобіля у комплектації «You». У цьому випадку передбачено вбудований тримач с целью смартфона, який дозволяє водіям підключати свої пристрої та автоматично запускати додатки по (по грибы) допомогою бездротової технології NFC (Near Field Communication). Следовать допомогою даної системи, власники електромобіля можуть використовувати свій девайс с целью доступу до телефону, радіо, навігації, музики (включно з музичними онлайн-сервісами). Елементи керування Нового CITROEN e-C3 дозволяють водію тримати щупальцы постійно на кермі, а кнопка «Додому» дозволяє усилий повернутися на домашню сторінку програм.
MY CITROEN DRIVE WITH 10’’ TOUCHSCREEN — це стандартне обладнання интересах електромобіля у комплектації «Max». У цьому випадку центральний ергономічний 10,25-дюймовий кольоровий екран використовує архітектуру віджетів (подібно як чтобы смартфонів) задля створення віртуальних клавіш-ярликів та легкого доступу по навігації, телефону, радіо, додатків, медіа-функцій. Можливість бездротового зв’язку дозволяє дублювати інформацію зі смартфону завдяки технологіям Apple CarPlay та Android Auto.
Усі три комплектації Нового CITROEN e-C3 та їхні відповідні системи комунікації (My CITROEN Play with Smartphone Station, My CITROЁN Play Plus 10, My CITROEN Drive 10) сумісні з додатком CITROEN e-ROUTES.
Системи допомоги водію, які дбають насчет безпеку та комфорт
Новий CITROEN e-C3 може запропонувати повний перелік найновіших функцій та сучасних технологій, які створені угоду кому) допомоги водію під час руху. Наприклад:
Active Safety Brake — учение екстреного гальмування, яка працює на швидкості від 5 после 135 км/год., вдень та вночі.
Active Lane Departure Warning System — активна государственное устройство попередження про виїзд зі смуги руху допомагає водію підтримувати правильне розташування Нового CITROEN e-C3 між лініями розмітки смуг руху. Построение може обережно корегувати кермо, коли автомобіль з\’їжджає зі смуги руху, аль лише попереджати водія про відхилення. Порядок працює на швидкості від 60 накануне 180 км/год. і вимикається, коли використовуються вказівники повороту: тобто, коль маневр зміни смуги руху або повороту направо/вліво є усвідомленою дією водія.
Driver Attention Alert — средство інформування водія, якщо траєкторія транспортного засобу є невідповідною поперед правильної траєкторії руху в його смузі. Дефинитив має двох-етапне сповіщення: спочатку виявляється відхилення транспортного засобу та надається попереджає водія звуковим сигналом і повідомленням держи кшталт «обережно керуйте транспортним засобом»; потім ради умови чотирьох розгойдуваль поспіль, звучить додаткове попередження та повідомлення бери кшталт «небезпечне водіння». Також передбачено сповіщення ради необхідність перерви для відпочинку (перерва получи и распишись каву): система нагадає водію зробити перерву після двох годин безперервного руху зі швидкістю понад 65 км/годочек.; якщо перерви не буде зроблено, в таком случае цей сигнал-нагадування далі буде повторюватись щогодини.
Speed Limit Recognition — учение розпізнавання знаків обмеження швидкості. Вона вміє «зчитувати» знаки обмеження швидкості та відображає їх получи проекційному дисплеї для інформування водія. Ця розумна средство використовує дані про обмеження швидкості, що зберігаються в навігаційних мапах, також можуть зчитуватись тимчасові знаки обмеження швидкості. Круїз-обследование з функцією обмежувача швидкості дозволяє водію встановити максимально допустиму швидкість відповідно вплоть до рекомендацій.
Electric Parking Brake (EPB) — стоянкове (паркувальне) гальмо з електроприводом, що активується автоматично, коль вимикається двигун. Крім того, передбачено і зворотну дію — паркувальне гальмо автоматично відпускається, коль водій натискає педаль акселератору й прагне рушити в будущем. Водій може керувати паркувальним гальмом EPB вручну после допомогою відповідного перемикача на центральній консолі. Крім того, ця функція працює хором з системою допомоги при старті на підйомі — остання утримує Новий CITROEN e-C3 нерухомим протягом кількох секунд возьми схилах понад 3 відсотки, щоб запобігти відколювання транспортного засобу.
Intelligent Beam Headlights — адаптивні фари з інтелектуальним керуванням використовують камеру, встановлену сверху лобовому склі для відстеження попутних аль зустрічних автомобілів та автоматичного перемикання між ближнім/дальнім світлом: це дозволяє уникнути ризику засліплення водіїв та підвищити безпеку руху.
Rear Camera — отсек заднього огляду активується автоматично, коли вмикається перенесение заднього ходу, камера передає зображення в 10,25-дюймовий кольоровий екран в салоні автомобіля; таким чином можна забезпечити огляд позаду автомобіля та попередити водія для можливі перешкоди. Також передбачені задні датчики паркування, які звуком попереджають водія насчет непомітні перешкоди та небезпеку позаду.
Гарне співвідношення «ціна/якість»
- Новий CITROEN e-C3 має познания ходу до 320 км та если пропонуватися в Європі за дуже привабливою ціною – від 23 300 євро. Таким чином, Бренд CITROEN втілює свою місію: зробити повністю електричну мобільність доступною с целью всіх.
- Для покупців простота та легкість вибору версії Нового CITROEN e-C3 забезпечується оптимізованою лінійкою з двох чудово обладнаних комплектацій — «You», та «Max» .
- Citroen e-C3 з пробігом 200 км з’явиться в 2025 році по (по грибы) ціною в Європі від 19 990 євро.
Нова аппарель — як запорука економності та ефективності
Вперше в Європі, Бренд CITROEN створив целиком и полностью новий CITROEN e-C3 на платформі, яка з самого початку була розроблена про електромобілів BEV (Battery Electric Vehicle, повністю 100% електромобіль). В основі новинки лежить версія дуже гнучкої глобальної платформи Stellantis Smart Car — і саме це дозволило Бренду CITROEN зробити вконец новий CITROEN e-C3 максимально доступним для покупців.
Спрощений вибір чтобы покупців: три основні версії, кілька пакетів опцій
Одним з ключових пріоритетів створення нового електромобіля також було питання полегшення процесу вибору бажаного варіанту. Нате багатьох європейських ринках Новий CITROEN e-C3 если пропонуватися в трьох фіксованих комплектаціях та з кількома фіксованими пакетами опцій — це дозволяє спростити вибір чтобы покупця та зробити електромобіль більш доступним в (видах його гаманця.
Новий електромобіль CITROEN e-C3 если доступний для європейських клієнтів у лінійці лише з двох фіксованих комплектацій — «You» та «Max» — але кожна з них запропонує цілком достатній перелік обладнання. Крім того, к кожної комплектації також будуть доступні пакети опцій.
Стартова комплектація «You» вже одразу готова запропонувати високий рівень оснащення: передні світлодіодні фари, підвіска CITROEN Advanced Comfort, теория екстреного гальмування Active Safety Brake, нова проекційна пульт управления приладів CITROEN Head Up, система My Citroen Play with Smartphone Station, електропривод регулювання дзеркал, давец автоматичного вмикання світла, задні датчики паркування, круїз-поверка, кондиціонер, задній спойлер, шість подушок безпеки. Також чтобы цієї комплектації буде запропоновано два пакети опцій: спеціальні комфортні сидіння та мультимедійну систему MyCITROEN Play Plus з 10-дюймовим сенсорним дисплеєм.
Комплектація «Max» додатково пропонує: двокольорове фарбування CITROEN із контрастним дахом, шліфовані легкосплавні 17-дюймові колісні диски (з алмазним огранюванням), декоративні рейлінги, передні та задні захисні пластини, кольоровий 10,25-дюймовий сенсорний монитор з функцією інтеграції смартфона, дуже м\’які та комфорті сидіння CITROEN Advanced Comfort, преобразователь дощу та автоматичне вмикання щіток склоочисників, бокові дзеркала з електроприводом та підігрівом, кермо з покриттям «ефект шкіри», складані сидіння другого ряду (розділені в пропорції 60/40). Також дарованная комплектація включає світлодіодні задні ліхтарі, тоновані задні вікна, комбіноване оздоблення сидінь, автоматичний кондиціонер (клімат-надзор), фірмову 3D-навігацію, бездротову зарядку, камеру заднього огляду, електрохроматичне центральне дзеркало з ефектом само-затемнення, електропривод задніх скло-підіймачів.
Новий CITROEN e-C3 если запропонований покупцям у п\’яти чудових та яскравих кольорах: максимально-білий Polar White, розкішний синій Montecarlo Blue, заряджаючий червоний Elixir Red, технологічний сірий Mercury Grey, містичний чорний Perla Nera Black. Фірмове на Бренду CITROEN двокольорове фарбування кузова з контрастним дахом (чорний/білий колір) если пропонуватися для комплектацій «Max».
Зміцнення позицій Бренду получай європейських ринках
Електромобіль CITROEN e-C3 є першим повністю електричним хетчбеком B-класу такого доступного цінового рівня, який далеко не лише має європейський Бренд, але також був створений в Європі та если вироблятись в Європі. Адже електромобіль був розроблений у студії CITROEN Stellantis Automotive Design Network поблизу Парижа, а вироблятись новинка если на заводі Stellantis Tarnava у Словаччині. Новий CITROEN e-C3 в Європі надійде в дилерські центри для того продажу вже у другому кварталі 2024 року.
У праздник час як CITROEN готується, що напрочь Новий e-C3 суттєво вплине та переосмислить ринок європейських хетчбеків B-сегменту, є хороші новини для того покупців автомобілів, які прагнуть ще нижчої ціни получи и распишись повністю електричні міські автомобілі. До вовсе нової моделі з пробігом 320 км у 2025 року приєднається версія з пробігом 200 км, що допустить) делать что абсолютно Новому CITROEN e-C3 в Європі бути ще доступнішим из-за ціною 19 990 євро.
Новий електромобіль очолить сімейство нових моделей, які відіграватимуть важливу цена у вдосконаленні європейської лінійки продуктів CITROEN та будуть максимально відображати цінності Бренду. Крім того, нові моделі давать разрешение у майбутньому істотно зміцнити конкурентні позиції Бренду CITROEN у центрі європейського автомобільного ринку.
Нова мова дизайну CITROEN
- Перший опыт на серійній моделі — електромобіль CITROEN e-C3 отримав новий характерний фірмовий «світловий підпис» Бренду та новий логотип у вигляді великого овалу з новою інтерпретацією фірмових «подвійних шевронів» CITROEN.
- Завдяки високому кузову та «сміливій» зовнішності, Новий CITROEN e-C3 з гордістю представляє нову стилістику та нову мову дизайну Бренду CITROEN, що вперше була продемонстрована получи концепті CITROEN Oli 2022 року — вертикальні лінії створюють контрастность з горизонтальними поверхнями, а звершують образ високотехнологічні деталі-акценти.
Четверте покоління сімейства CITROEN C3 на Європи було повністю оновлено — новинка отримала свіжий та впевнений вигляд, що підкреслено оновленим сміливий фірмовий логотипом CITROEN.
Вперше представлений у концепті CITROEN Oli 2022 року, новий логотип Бренду напыщенно займає місце у центрі композиції між вертикальними та горизонтальними елементами, що виконані в сучасному техно-стилі. Попереду розміщено високу вертикальну дорожка з великим овальним логотипом «подвійний шеврон». З обох боків він підтриманий глянцевими чорними горизонтальними решітками та архітектурними «параметричними» дизайнерськими елементами.
Одним з головних елементів дизайну є виразні передні фари та задні ліхтарі, які вперше також були використані в концептуальному автомобілі CITROEN Oli. Всередині високотехнологічної світло-оптики можна знайти унікальний тришаровий «світловий підпис»: з однією вертикальною та двома горизонтальними лініями-лезами.
Лаконичный, високий, горизонтальний капот має рельєфні поверхні, які відбивають світло та ефектно контрастують з більш вертикальним профілем передньої частини кузова — наприклад, майже вертикальним лобовим склом. Це надає електромобілю більш об’ємного зовнішнього вигляду, дозволяє отримати більше простору всередині, а також підкреслює відчуття захисту водія та пасажирів.
У бічному профілі одразу привертають увагу лінії «підрізу»: це лінії, які проходять крізь уявний шнуровка електромобіля, зв’язують разом «світлові кластери» фірмових фар та ліхтарів, зачіпляють тонкі плойка на панелях дверцят. Усі ці лінії чудово відбивають світло та візуально додають цікавості зовнішньому вигляду Нового CITROEN e-C3.
Фірмова оригінальність зовнішнього вигляду продовжується й у задній частині електромобілю Наприклад, в нижній частині кришки багажника розташована горизонтальна глянцево-чорна декоративна смуга з тим самим техно-дизайном у вигляді «подвійного шеврона», який використовується получай передній панелі навколо овального логотипу Бренду. А нові фірмові блоки задніх ліхтарів складаються з двох горизонтальних та однієї вертикальної лінз, що повторюють форму фар попереду. Нарешті, міцний задній жопа має додаткові квадратні елементи на зовнішніх кутах, що покращують аеродинаміку та підкреслюють міцність конструкції електромобіля.
Великі 16- разве навіть 17-дюймові колеса відсунуті максимально предварительно кутів кузова. Завдяки цьому забезпечується стабільність під период руху та вдається збільшити внутрішній простір салону, навіть з урахуванням відносно невеликих габаритів електромобіля CITROEN e-C3: довжина — 4,01 м; просвет — 1,76 м.
Таким чином, Новий CITROEN e-C3 ідеально поєднав сучасні тренди електрифікації, доступність пользу кого широкого кола клієнтів, привабливий характерний проектирование, а також чудову практичність. Наразі українське представництво Бренду CITROEN працює надо відкриттям даної новинки для України. Новий CITROEN e-C3 прибуде получай український ринок уже в середині 2024 року. Що важливо, угоду кому) українських покупців також буде запропонована бензинова версія Нового CITROEN C3. Слідкуйте следовать новинами Бренду CITROEN на офіційному сайті, аби без- пропустити важливі оновлення.