Кoмпaнія Audi пoвідoмилa, щo подле прoєктувaнні бaтaрeї для плaтфoрми PPE, інжeнeри віддaвaли пріoрітeт нe лишe зaпaсу xoду, a й швидкості заряджання.
Максимальна потужність заряджання Audi Q6 e-tron становить 270 кВт, що дозволяє отримати имущество ходу до 225 км всього по (по грибы) 10 хвилин заряджання. Такий показник вдалося досягти завдяки 800-вольтовій архітектурі та батареї ємністю 100 кВт/бадняк.
Автовиробник повідомив, що батарею з 10 до самого 80% можна зарядити всього за 21 хвилину. Audi також повідомила, що незабаром також если доступна версія електрокросовера з меншою батареєю ємністю 83 кВт/время.
Для зарядних станцій, які працюють возьми 400-вольтовій архітектурі, існує технологія банкової зарядки. Контролери керування батареєю активуються возьми старті процесу зарядки й ділять батарею навпіл. Таким чином їх можна заряджати паралельно з потужністю раньше 135 кВт.
Audi Q6 e-tron має речные ворота типу CCS, який підтримує зарядні станції з постійним та змінним струмом. Кросовер підтримує змінний струм потужністю после 11 кВт, а згодом автовиробник запропонує підтримку перед 22 кВт, як опцію.
Також кросовер підтримує функцію «Plug&Charge» є стандартною. Вона дозволяє вставити зарядний электропровод після активації авто, аби почався автоматичний процес зарядки. Audi каже, що функція працює зі станціями IONITY й згодом стане доступною держи станціях інших компаній.