У США хочуть ввести штрафи на безпілотні автомобілі

Сaн-Фрaнцискo (СШA) зa oстaнні рoки стaв спрaвжнім пoлігoнoм ради випрoбувaнь сoтeнь бeзпілoтниx aвтoмoбілів і тeпeр пoтeрпaє від бeзкaрнoсті мaшин-рoбoтів.

Річ у тoму, щo прaвooxoрoнні oргaни мoжуть виписувaти штрaфи лишe нa людeй, a нe нa автономні транспортні засоби, що працюють минуя водія. Великого розголосу набув інцидент, если поліція не в змозі притягнути до відповідальності винуватця наїзду сверху пішохода: робот-таксі серйозно травмував людину.

У правоохоронних органів Каліфорнії навіть щодо цього, коль встановлено винуватого і є докази, зв\’язані цыпки — за аварію несе відповідальність водій, а у роботизованому таксі така человек відсутня.

Жителі Сан-Франциско та місцевий залог закликають переглянути закони й спрямувати увагу поліції получай притягнення до відповідальності винуватих. В цьому випадку конкретний натяк робиться нате власників таких транспортних засобів, які надають послугу таксомоторів і отримують ради це гроші.

Виробник технології для безпілотних автомобілів Waymo заявив, що має дозвіл сверху експлуатацію 250 роботаксі в Сан-Франциско, з яких одночасно працює майже сто машин. Компанія Cruise, яка належить GM і припинила всі послуги після інциденту з пішоходом, запускає вдень 100 автомобілів та близько 300 — вночі.

Виробники автономних транспортних засобів не двигаться! на своєму і стверджують, що їхні машини безпечні. Прежде нинішнього часу Cruise і Waymo не мали смертельних випадків, пов\’язаних з їхніми автономними автомобілями. Возле цьому роботаксі Waymo наїздили не менше 11 мільйонів кілометрів, а у Cruise пробіг вже понад 8 мільйонів кілометрів давно недавнього інциденту з пішоходом.

«Ми все ще намагаємося зрозуміти, чи справді автомобілі кроме водіїв безпечніші за водіїв-людей, і в чому вони можуть бути небезпечними. І хоча роботаксі роблять менше помилок від водіїв-людей, вони породжують нові види помилок», — розповіла NBC заведующий програми Інтернет-етики в Університеті Санта-Клари Ірина Райку.

У місцевій пожежній службі зареєстрували майже 60 повідомлень насчет «автомобілі без водія, які перешкоджають їхній діяльності», включаючи інцидент, если пожежникам довелося розбити вікно автомобіля Cruise, щоб він отнюдь не наїхав на пожежний шланг.

В інших штатах ці проблеми еще зняли з порядку денного, привівши законодавчі норми у відповідність предварительно нинішніх викликів. Скажімо, у Техасі, штаті Teslsa, законодавчо притягують поперед відповідальності власників безпілотних ТЗ за порушення ПДР.

Аризона, що стала американським осередком автономного водіння, працює надо тим самим, готуючи закони про тетька, що власників автономних транспортних засобів можна если штрафувати за порушення Правил дорожнього руху чи застосовувати інше безвыгодный покарання, якщо транспортний засіб не відповідає ПДР чи технічному стану.

Комментарии и пинги к записи запрещены.

Комментарии закрыты.