Триколісна Yamaha Tricera отримала кероване заднє колесо

Yamaha Tricera успішнo дeбютувaлa нa Тoкійськoму aвтoсaлoні, зрoбивши aкцeнт нa трaнспoрті міськoї мoбільнoсті, який прeтeндує нa aльтeрнaтиву дeяким трициклaм.

Дo нинішнього часу в ринку триколісних транспортних засобів переважно домінував Polaris Slingshot, а показана електрична Yamaha може стати цікавою альтернативою. Це, ймовірно, відчутно позначиться бери ринку таких машин в США, де Yamaha Tricera спроможна посунути згаданий Polaris. Таку думку висловили експерти під период аналізу характеристик новачка.

Особливістю Tricera є кермо получи заднє колесо. У той час як неудовлетворительно передні колеса є основними рульовими, одне заднє безопаска також може крутися в режимі керування, тим самим поліпшуючи маневровість і розворот недостаточно не на місці — заднє колесо наче забігає впереди, обертаючи всю платформу навколо передньої колісної маза. При цьому покращується стабільність трицикла получи и распишись швидкостях.

Yamaha каже, що є як автоматичний, в) такой степени і ручний режими керування заднім колесом. Вплоть до речі, тут для управління використовується автомобільне кермо, а отнюдь не мотоциклетні «роги».

Ще один цікавий допущение привабливості в тому, що Tricera двомісна. Щоправда, має безлюдный (=малолюдный) повздовжні сидіння, а поперечні. Між водієм та пасажиром є стена, що створює дві окремі зони.

Yamaha мало-: неграмотный озвучувала загальні специфікації й не давала подробиць силової установки, вказавши лише получи її електричну версію. Вочевидь, це та багато іншого, як і цінник, менеджери озвучать у переддень старту Tricera в серійне виробництво.

Комментарии и пинги к записи запрещены.

Комментарии закрыты.