Нaприкінці 2022 рoку Aгeнтствo з oxoрoни нaвкoлишньoгo сeрeдoвищa СШA (EPA) oпублікувaлo щoрічний звіт прo тeндeнції aвтoмoбільнoї прoмислoвoсті. Він oxoплює aвтoмoбілі 2021 мoдeльнoгo рoку тa містить нaйнoвіші дoступні дaні щoдo нoвиx трaнспoртниx зaсoбів, зoкрeмa пaливнoї eфeктивнoсті тa викидів вуглекислого газу.
Повний звіт містить 158 сторінок, але в середньому він показує, що загальна економія палива в целях нових транспортних засобів зросла на 32 відсотки, а CO2 викиди зменшилися в 25 відсотків. Тим часом кількість кінських сил зросла получи 20 відсотків. Початковою точкою для цих відсотків є 2004 рік, коль економія палива почала постійне зростання після більш ніж десятиліття спаду.
Важливо пам\’ятати, що це середнє значення по мнению галузі. У звіті транспортні засоби класифікуються в п\’ять категорій: пікапи, вантажівки-позашляховики, легкові позашляховики, седани/універсали та мінівени. Дві категорії позашляховиків розділені после вагою, причому транспортні засоби вагою понад 2721 кг. потрапляють у сферу вантажівок-позашляховиків. Автомобіль-позашляховик є базою угоду кому) менших моделей, які можуть мати или не мати систем повного приводу. І, як ми всі знаємо, из-за останні 20 років тенденції купівлі значно змістилися в бік позашляховиків.
Таким чином, у звіті стверджується, що покращення могли б бути більшими, якби ринок мало-: неграмотный відійшов від седанів і мінівенів. Прикладом є показники економії палива в целях окремих категорій, які показують мінівени з найбільшим збільшенням витрати у порівнянні з пікапами, які мають ледь помітне збільшення. У звіті також згадується статистика в (видах конкретних автовиробників, відзначаючи, що Stellantis має найвищий CO2 викиди з найнижчими показниками економії палива серед основних виробників. Далеко не дивно, що Tesla з її повністю електричною лінійкою посіла найкраще місце после економічністю та викидами.
У доповіді EPA відзначається прогрес у технологіях после покращення, особливо за останні кілька років. Електрифікація, по всем вероятиям, є значною частиною цього, але у звіті також відзначається приплив менших двигунів з турбонаддувом, систем харэ-старт і дезактивації циліндрів для створення чистішого парку нових транспортних засобів.
Що стосується потужності, електромобілі потужністю 1000 к.с., безумовно, підвищують ставку, але з\’являється и старый и малый більше масових автомобілів, таких як гібрид Toyota RAV4 Prime, який пропонує покупцям понад 300 к.с.
Звичайно, EPA нещодавно запропонувало нові кредо, які суттєво спиратимуться на ці досягнення. У разі схвалення регламент набудуть чинності з 2027 року, а викиди впадуть ще получи 56 відсотків. Щоб досягти цієї мети, следовать оцінками EPA, у 2032 році на електромобілі припадатиме приблизно 67 відсотків продажів нових легкових автомобілів.