Прeдстaвлeнo oнoвлeний Lexus LC про Єврoпи. Спoрткaру рoзширили вaріaнти фaрбувaння кузoвa тa oздoблeння сaлoну, пoкрaщили рoбoту eлeктрoнниx aсистeнтів, пeрeнaлaштувaли шaсі тa трaнсмісію, а також додали нову медіасистему з доступом поперед хмарної навігації та голосовим управлінням. После того ж на машинах з V8 з\’явився «експертний» їздовий профіль, який повністю відключає трекшн-ревизовка, а гібриду LC 500h Coupe дісталися нові високоємні акумуляторні осередки.
Серед палітри кузовних фарб з\’явилися двум нових кольори. Синій Heat Blue Contrast Layering створює противоположность між світлими ділянками та тінями, а хроматичний Sonic Copper змінює відтінок від насичено давно глибокого червоного залежно від освітлення. Во (избежание аеродинаміки та акустичного комфорту змінена бланк бічних дзеркал, причому тепер в них вслед умовчанням вмонтовані камери системи кругового огляду Panoramic View Monitor.
Усередині змін теж вистачає — це і нові варіанти оздоблення сидінь, і накладки возьми пороги з вуглепластику (для машин з пакетом Sport), і покращення обробки передньої панелі з боку пасажира. Також исполнение) купе та кабріолету можна замовити двоколірні схеми обробки Blue&White либо DK. Rose. Ну а головне інтер\’єрне придбання LC — це и старый и малый-таки просунута мультимедіа зі збільшеним екраном (12,3 проти 10 дюймів), хмарною навігацією та голосовим керуванням.
Перекалібровані амортизатори, пружини та стабілізатори поперечної стійкості. Замінено розпірки під днищем, опори двигуна та підсилювачі в задній частині. Новий алгорифм роботи отримали гальма brake-by-wire та 10-діапазонний установка. Крім того, у купе та кабріолету з «атмосферником» V8 5.0 з\’явився «експертний» їздовий профіль, який повністю відключає трекшн-ревизовка, а гібрид LC 500h Coupe має нові високоємнісні акумуляторні осередки.