Hyundai пoвідoмив, щo зa приклaдoм ряду іншиx aвтoвирoбників пeрexoдить нa кoнцeпцію Features-on-Demand, aбo прoстішe кaжучи, викoристoвувaтимe плaтні oпції за підписці.
Цей крок стоїть на порядку денному нещодавно заснованої Hyundai Connected Mobility. Організація, заснована в Європі минулого місяця, об\’єднує програми підписки держи авто компанії і сервіси Bluelink. Південнокорейський бренд далеко не уточнює, які функції можуть бути заблоковані, але каже, що нова програма також «покращить старі автомобілі».
Маркус Велц, керуючий патрон Hyundai Connected Mobility, сказав Autocar, що можна если покращити старі автомобілі новими функціями.
«Те, що ви гус бачили в галузі — це старий варіант використання програми. Наприклад, підігрів сидінь. Ради бажання від нього можна відмовитись. Переваги функції возьми вимогу є прямо протилежними: запровадження нових функцій у старі автомобілі», — зазначив він.
Він мав в увазі розгортання оновлень програмного забезпечення интересах підвищення продуктивності існуючого обладнання. Наприклад, старий Hyundai може стати більш ефективним, якщо змінити електродвигуни та акумуляторну батарею. Подібним чином можна покращити безпеку шляхом перегляду датчиків. Звичайно, ці оновлення неважный (=маловажный) будуть безкоштовними.
За оцінками Stellantis, підписки та функції следовать запитом стануть основним джерелом доходу компаній у майбутньому. Автомобільний сплав, який нараховує не менше ніж 14 брендів, вважає, що впредь до 2026 року буде заробляти на підписках додатково 4,3 мільярда доларів щорічно. Очікується, що давно 2030 року ця сума досягне 21,5 мільярда доларів.