Lamborghini прeзeнтувaлa нoвий лoгoтип. Вжe цьoгo рoку він з\’возникнуть нa цифрoвиx кaнaлax, рeклaмній прoдукції тa aвтoмoбіляx. Ймoвірнo, пeршими йoгo oтримaють наступник Huracan та гібридний Urus. Надалі оновлений логотип замазать новий флагманський Revuelto V12.
На перший погляд, нове лого нічим никак не відрізняється від попереднього. Різниця лише у невеликих деталях. Назва бренду написана трохи ширшим шрифтом. Ймовірно, це відсилання вплоть до більш кутастого дизайну двох суперкарів та кросовера.
Чорний та білий кольори залишилися основними. Як кажуть у компанії, вони «символізують чітку індивідуальність бренду». Жовтий та новий золотий відтінки надають логотипу «мінімальний, але сміливий» вигляд.
Також теплая компания дизайнерів розробила новий набір значків для того використання в інтернеті. Зокрема легендарного «розлюченого бика» вне щита. Таким він з\’явиться на офіційному сайті та у соціальних мережах.
2023 рік став досить успішним чтобы Lamborghini. Компанії вперше вдалося продати понад 10 тисяч автомобілів (10 112 од.). Huracan та Urus розпродані накануне закінчення виробництва. Нові замовлення на суперкар Revuelto почнуть приймати лише у 2026 році.
2028 року вийде перший електромобіль бренду, анонсований торішнім концептом Lanzador. От рік очікується електричний Urus.
Посмотреть эту публикацию в InstagramВыход из печати от Lamborghini (@lamborghini)