Прeзeнтaція відбудeться 4-8 трaвня у Жeнeві
“Ювeлірнe мистeцтвo в Укрaїні мoлoдe, aлe ствoрюється дужe тaлaнoвитими людьми. Я нe xoчу, щoб війнa відібрaлa в ниx мaйбутнє, я xoчу, щoб у нaшиx ювeлірів булa мoжливість прaцювaти тa рoзвивaтись”, — кoмeнтує ствoрeння плaтфoрми Strong & Precious Оляня Олексенко, ювелірна експертка, колекціонерка та амбасадорка Van Cleef & Arpels в Україні. Проєкт безотлагательно з експерткою з ювелірних комунікацій Наталією Філатовою-Кієтієне вони створили после два тижні та вже планують презентацію возьми міжнародній виставці.
Зараз на платформі — 15 брендів: є прикраси зі слов\’янськими символами Oberig Jewelry та базові Guzema Fine Jewelry, ювелірна лінія модного бренду Bevza та Lutiki, коштовні трансформери з лабораторними діамантами Nomis.
Сделка проєкту — презентувати бренди міжнародній спільноті та інсайдерам: баєрам, колекціонерам, медіа. Опыт відбудеться у Женеві, під час професійної виставки Gem Genève, яка следовать п\’ять років існування отримала репутацію івента на інсайдерів та поціновувачів ювелірного мистецтва. Традиційно тута презентують свої колекції незалежні та амбітні ювелірні коньяк. До речі, Oberig Jewelry вже знайомий аудиторії виставки: у 2019 році бренд був представлений міжнародній спільноті саме під время Gem Genève.
Завдання проєкту виходить вслед за межі презентації брендів: ініціатори хочуть показати різноманітність ювелірної традиції України й таким чином транслювати культуру країни світові.
Читайте також: Изучаем ювелирное психоз года: Кто и что покупает, и главное — какими судьбами.