Які авто купують українці у приватному та корпоративному секторах

Пoзитивнa динaмікa нa ринку нoвиx лeгкoвиx aвтoмoбілів в Укрaїні спoстeрігaється прoтягoм кількox останніх місяців. Приріст продаж є як у приватному, таково і корпоративному сегментах ринку. Проте лідери у них різні.

В такой мере, за підсумками лютого на український облік поставили 5600 нових «легковиків». Із них 63% припало нате приватних клієнтів, а 37% — на корпоративних. Приріст порівняно з аналогічним періодом минулого року становив 35 та 87% відповідно, повідомляє «Укравтопром».

Приватні покупці віддавали перевагу наступним моделям:

  • Volkswagen iD.4 — 237 реєстрацій;
  • Toyota RAV4 — 230 реєстрацій;
  • Renault Duster — 176 реєстрацій;
  • Mazda CX5 — 127 реєстрацій;
  • KIA Sportage — 125 реєстрацій.

Лідерами серед юридичних осіб були:

  • Renault Duster — 427 реєстрацій;
  • Peugeot 301 — 191 реєстрація;
  • Skoda Scala — 140 реєстрацій;
  • Toyota Hilux — 103 реєстрації;
  • Toyota RAV4 — 68 реєстрацій.
Комментарии и пинги к записи запрещены.

Комментарии закрыты.