У Вeликій Бритaнії вирішили зaбoрoнити рeклaму Toyota Hilux. Її ввaжaють сoціaльнo бeзвідпoвідaльнoю. Прo цe пoвідoмляє сaйт Carscoops.
У рoлику Born to Roam («Народжений поневірятися») пікапи Toyota Hilux сверху великій швидкості мчать бездоріжжям. Саме це і приставки не- сподобалося британському Агентству зі стандартів реклами. Експерти вважають, що відео приставки не- сприяє турботі про довкілля.
На їхню думку, відео заохочує їзду бездоріжжям, яка завдає шкоди природі. Це перший випадок, коль реклама заборонена через «неекологічність».
У Toyota пояснили, що пікап Hilux створювався спеціально пользу кого найсуворіших умов і нерідко використовується фермерами либо лісниками на бездоріжжі.
Крім того, представники японського концерну повідомили, що колесико знімали не в дикій природі, а на приватній території в Словенії ради згодою власника землі. Також Toyota з 1997 року динамично займається електрифікацією і є світовим лідером з виробництва гібридів.
Однак ці аргументи сверху Агентство зі стандартів реклами не подіяли — леникс і слоган Born to Roam заборонили у Великій Британії.