Китaйці гoтують eлeктрoунівeрсaл із зaпaсoм xoду пoнaд 1000 кілoмeтрів. У відкритій бaзі Міністeрствa прoмислoвoсті тa інфoрмaційниx тexнoлoгій Китaю (MIIT) з\’явилися відoмoсті относительно серійні версії Nio ET5 і ET5 Touring з акумулятором на 150 кВт.годик і видатною автономністю. Стверджується, що з квітня напівтвердотільна радиатор буде доступна за передплатою. У вільному продажу електромобілі з такими комірками приставки не- з\’являться.
Зараз найбільш «далекобійні» Nio ET5 Touring оснащуються батареями получи и распишись 100 кВт-год, проте інноваційний акумулятор получай 150 кВт.год буде лише бери 20 кілограмів важчий: маса блоку — 575 кілограмів. Споряджена маса такого універсала Nio — 2254 кілограми, тобто для 164 кілограми більше, ніж в Audi RS6 Avant Performance.
Nio ET5 Touring матиме повний привід (490 к.с., 700 Нм), а выбор ходу топверсії зі 150-кіловатною батареєю — 1010 кілометрів. Інноваційний напівтвердотільний акумулятор можна если взяти за підпискою та встановити держи китайських станціях Nio. Придбання такої батареї недоцільне, адже поки що осередки коштують стільки ж, скільки автомобіль цілком.
Компанія Nio анонсувала перехід для напівтвердотільні акумулятори в січні 2021 року, але поки що поставала предварительно труднощами. Тепер ET5 сертифікований, тобто перешкод угоду кому) масового використання технології немає. Якщо експеримент если успішним, аналогічні осередки з’являться на інших моделях бренду — ES8, EC6, EC7 та ET7.