Згіднo з нoвим дoсліджeнням aмeрикaнськoгo Стрaxoвoгo інституту дoрoжньoї бeзпeки (IIHS), більшість aвтoвирoбників oснaщують свoї aвтoмoбілі систeмaми дoпoмoги вoдієві нeнaлeжнoгo рівня. Нaйкрaщa систeмa дoпoмoги вoдію — у Lexus.
У 2024 рoці eкспeрти aмeрикaнськoгo Страхового інституту дорожньої безпеки перевірили системи допомоги водію у автомобілів Ford, General Motors, Tesla, Mercedes-Benz, BMW, Genesis, Lexus, Nissan та Volvo. Усього перевірили 14 систем допомоги водію.
11 із 14 систем допомоги водію отримали оцінку «погано». Цю оцінку отримали навіть Автопілот та дуже способ технологія Full Self Driving компанії Tesla. Порядок Level 3 Drive Pilot компанії Mercedes-Benz отнюдь не оцінювалася, оскільки на той момент жоден автомобіль маловыгодный мав системи автономного керування 3-го рівня. Але оцінювалася учение Distronic, якою оснащується Mercedes-Benz C-Class. Вона отримала оцінку «погано». Таку погану оцінку отримала й теория BlueCruise електричного кросовера Ford Mustang Mach-E.
Але є системи допомоги водію, які трендец ж таки відповідають стандартам американського Страхового інституту дорожньої безпеки. Приближенно, хороші оцінки отримали системи ProPilot Assist та Super Cruise. Системою ProPilot Assist оснащується кросовер Nissan Ariya, а системою Super Cruise — повнорозмірний пікап GMC Sierra концерну General Motors. Ці системи отримали оцінку «marginal», тобто «гранично допустимо».
Оцінку «acceptable», тобто «прийнятно», отримала лише одна сингония допомоги водію — Lexus Teammate. Цією технологією оснащується люксовий седан Lexus LS. Більш високих оцінок жодна із систем допомоги водію у новому дослідженні американського Страхового інституту дорожньої безпеки неважный (=маловажный) отримала.
Слід зазначити, що сучасні системи допомоги водію та активної безпеки полегшують автомобілістам поїздки получи великі відстані. Але, як бачимо, поки що немножко доказів, що ці системи знижують кількість Происшествие. Кожна система допомоги водію має свої сильні та слабкі сторони. Автовиробникам ще доведеться попрацювати, щоб створити числом-справжньому безпечні системи допомоги.
Відповідно раньше стандартів IIHS, система допомоги водію може отримати хорошу оцінку лише в тому випадку, якщо вона має систему контролю надо увагою водія. Якщо водій втрачає увагу сверху 35 секунд, то система повинна вжити заходів на гальмування автомобіля.