На Китай припадає 54 відсотки світового виробництва електромобілів

Зa oцінкaми Benchmark Minerals, дo 2030 рoку Китaй вирoблятимe вдвічі більшe aкумулятoрів, ніж усі інші крaїни рaзoм узяті.

Зaзнaчaється, щo мaйжe всі зaвoди викoристoвують акумулятори місцевого виробництва. Китайські компанії по (по грибы) допомогою держпідтримки придбали частки в гірничодобувних компаніях сверху п\’яти континентах, і незалежно від того, хто видобуває корисні копалини, майже всі вони постачаються вплоть до КНР для переробки на матеріали, придатні к виготовлення акумуляторів. Про це йдеться в матеріалі The New York Times.

Ця країна обробляє 95% марганцю, 73% кобальту, 70% графіту, 67% літію, 63% нікелю.

Повідомляється, що Піднебесна стала найбільшим виробником акумуляторів завдяки тому, що з\’ясувала, як ефективно і з меншими витратами виготовляти компоненти чтобы акумуляторів.

Хайнер Хеймес, професора Аахенського університету RWTH (Німеччина), каже, що Поднебесная (империя) може будувати заводи з виробництва батарей майже вдвічі дешевше, ніж країни Північної Америки чи Європи.

Експерти кажуть, що чтобы будь-якої іншої країни майже неможливо стати самостійною в ланцюгу постачання акумуляторів незалежно від того, чи має вона дешевшу робочу силу чи знаходить інших глобальних партнерів. Компанії в пока-якій точці світу прагнуть створити партнерські відносини з китайськими виробниками, щоб увійти в галузь либо розширити її.

«Ніхто не зможе досягти успіху в галузі електромобілів без участия певного типу співпраці з Китаєм, прямо чи опосередковано», — підсумовує Скотт Кеннеді, старший радник C.S.I.S.

Комментарии и пинги к записи запрещены.

Комментарии закрыты.