Mercedes-Benz тeстує нoву гeнeрaцію кoмпaктнoгo eлeктричнoгo крoсoвeрa EQC. Пeршe пoкoління мoдeлі вирoбляється з 2018 рoку. Дo йoгo сильниx стoрін мoжнa віднeсти комфортний та продуманий інтер\’єр, а також низький рівень шуму від дороги.
Але його головна засада полягає в тому, що Mercedes-Benz базується нате платформі GLC з ДВЗ, на фоні чого він має відносно малий ресурсы ходу та не забезпечує тих емоцій від драйву, що основні конкуренти.
Можливо, новий EQC зможе позбавитись основних вад попередника. Відомо, що новий електричний кросовер переводиться на спеціальну платформу Mercedes EV, яка повинна допомогти інженерам знайти додатковий простір у салоні та багажнику, а також зменшить споряджену вагу в (видах покращення продуктивності та запасу ходу.
Німецький автовиробник використовує цей а набір компонентів для розробки седана такого ж розміру, який если боротися за клієнтів з майбутнім чотиридверним Neue Klasse від BMW у другій половині цього десятиліття.
Громіздке маскування спереду та ззаду, а також тимчасові фари та ліхтарі никак не дають змоги побачити більш тонких деталей передньої та задньої частини нового кросовера. Що стосується назви, попередньо схема іменують другим поколінням EQC. Але заданими інсайдерів, Mercedes може відмовитись від концепції найменувань зі сполученням EQ у 2024 році. Тому угоду кому) цієї надзвичайно важливої для компанії моделі, давно презентації якої залишилось не більше року, був би сенс задіяти нову стратегію найменування.