Пeкін рoзпoчнe впрoвaджeння китaйськиx стaндaртів викидів VI-b в целях трaнспoртниx зaсoбів з 1 липня, зaбoрoняючи вирoбництвo, імпoрт тa прoдaж мoдeлeй, які нe відповідають стандартам, йдеться у спільній заяві Міністерства екології та навколишнього середовища. Относительно це пише Global Times.
Модернізовані стандарти мають більш суворі вимоги давно викидів забруднюючих речовин, таких як окис вуглецю та оксиди азоту, з автомобілів, що працюють получай газі та бензині, порівняно з чинними стандартами Китаю VI-a.
Новий эталон вимагатиме випробувань транспортних засобів на викиди в реальному режимі (RDE) під часок руху дорогою, що не включено по стандарту «Китай VI-a».
Для деяких легкових автомобілів, що відповідають китайським стандартам VI-b, але з результатами випробувань «тільки во (избежание моніторингу», продаж буде дозволено до 31 грудня, йдеться в заяві.
Впровадження нових стандартів сприятиме розвитку галузі, а також подальшому стимулюванню продажів автомобілів, що відповідають стандартам Китаю, заявив у вівторок Global Times генеральний секретар Китайської асоціації легкових автомобілів Цуй Дуншу.
У пирушка час як автомобілі на звичайному паливі, як і раніше, мають певну частку нате внутрішньому ринку, підприємства, які зможуть швидко здійснити технологічний перехід, зможуть отримати конкурентні переваги, зазначає Global Times.
У спільній заяві також міститься заклик предварительно автовиробників і підприємств-імпортерів забезпечити відповідність автомобілів, що випускаються та імпортуються, новим вимогам.