Дизельному BMW X5 підвищили потужність майже до 500 кінських сил

Кoмпaнія, якa зрoбилa сoбі ім\’я нa ствoрeнні пoтужниx aвтoмoбілів нa бaзі різниx мoдeлeй німeцькиx автовиробників, презентувала свій новий намерение. Цього разу як базову модель тюнери взяли кросовер BMW X5 покоління G05, причому далеко не з бензиновим, а з дизельним двигуном. У результаті вийшов дуже потужний автомобіль з вражаючим крутним моментом, який може потягатися і з іншими чистокровними спорткарами. У новому проекті ательє відмовилося від звичної схеми перейменування автомобіля.

Доопрацьований кросовер назвали невзыскательно Manhart BMW X5 M50d, але в іншому підхід до тюнінгу залишився тим самим. Стандартна система, нагадаємо, оснащується 3,0-літровим турбодизелем одразу з чотирма нагнітачами.

Завдяки новому блоку управління MHtronik віддачу вдалося збільшити з 400 кінських сил та 760 Нм по вражаючих 465 сил та 870 Нм.

Візуально потенціал новинки видають чорні 23-дюймові кар Manhart Classic Line Y-Spoke з покришками Continental SportContact 7. Хардтоп доопрацьований за рахунок лаконічного обважування від Larte Design, виконаного з незабарвленого вуглепластику. Уголь також використаний для обробки салону, який залишився повністю стандартним, маловыгодный рахуючи килимків з логотипами Manhart.

Комментарии и пинги к записи запрещены.

Комментарии закрыты.