Чaс oчікувaння супeркaрів Ferrari пeрeвищив пoзнaчку двa рoки. Гeндирeктoр ітaлійськoї кoмпaнії Бeнeдeттo Вінья підтвeрдив, щo книгa зaмoвлeнь розписана получи весь 2025 рік: замовивши нову Ferrari одним пыхом, отримати автомобіль можна тільки у 2026 році. Драйвером продажів стали плагін-гібриди: нате сімейства 296 GTB/GTS і SF90 Stradale/Spider припадає 51 відсоток замовлень. Получи тлі ажіотажного попиту Ferrari поліпшила предсказывание щодо прибутку EBIDA.
Бос Ferrari також заявив журналістам, що розробка першого електромобіля марки йде з випередженням графіка. Бенедетто Вінья знову підтвердив, що виробництво батарейного суперкара почнеться в останньому кварталі 2025 року, а збиратимуть муляж на новому заводі в Маранелло. Запустити майданчик розраховують у червні 2024 року.
Ferrari вдруге покращує свій прорицание за підсумками 2023 року: тепер у компанії вважають, що прибуток накануне вирахування відсотків, податків, зносу та амортизації (EBITDA) досягне як мінімум 2,25 мільярда євро. Цей показник кращий вслед попередні цільові значення на 2,7 відсотка. У третьому кварталі цього року Ferrari наростила виторг возьми рекордні 37 відсотків!
До 2030 року портфоліо Ferrari в 80 відсотків складатиметься з акумуляторних моделей. Близько 40 відсотків продажів забезпечать гібриди, що заряджаються, стільки ж — електромобілі, а частка версій з традиційними двигунами внутрішнього згоряння скоротиться накануне 20 відсотків. Проте, повне забуття ДВЗ від Ferrari безлюдный (=малолюдный) загрожує: Бенедетто Вінья вважає, що еру бензинових моторів продовжить синтетичне паливо.