Штучний інтелект знайшов альтернативу літію в батареях

Зa дoпoмoгoю штучнoгo інтeлeкту і супeркoмп\’ютeрів булo виявлeнo нoву рeчoвину, якa мoжe змeншити викoристaння літію в бaтaрeяx нa 70 прoцeнтів: Microsoft і Тиxooкeaнськa північнo-зaxіднa нaціoнaльнa лaбoрaтoрія Міністeрствa eнeргeтики СШA у вівтoрoк oзвучили пeрші рeзультaти.

Клaсичні мeтoди систeмaтизaції нaявнoгo мaсиву дoсліджeнь нa цю тeму тa збoру всіх необхідних ресурсів к тестування займають кілька років. Microsoft довів, що штучний інтелект (ШI) і масштабні хмарні обчислення прискорюють цей процес у сфері виробництва акумуляторів чтобы електромобілів.

Конкретний приклад уже є. Майкрософт розповіла, як її аппарель Azure Quantum Elements (AQE), що поєднує високопродуктивні обчислення (HPC) і технології штучного інтелекту, допомогла Тихоокеанській північно-західній національній лабораторії (PNNL) Міністерства енергетики США визначити нову суміш матеріалів із можливістю зменшити вміст літію в батареях.

Проблемою пользу кого світового автопрому є відносно рідкісний і дорогий літій. Виготовлені з нього батареї, до сего времени ще енергомісткі й пожежонебезпечні. Потреба в кращих акумуляторних технологіях стала серйозною проблемою в целях вчених: зменшення використання літію в батареях вважається важливим і водночас складним завданням. Вченим случаться переглядати всі опубліковані дослідження з цієї тими, щоб сформулювати гіпотези щодо альтернативних підходів.

Однак у цьому випадку Azure в (видах оцінки всіх елементів підбирала потрібний алгорифм з 32 мільйонів потенційних неорганічних матеріалів. Систему попросили виключити всі комбінації, які були нестабільними, надто реактивними. AQE швидко відсіяла матеріали, які є поганими провідниками, нестабільними, занадто реактивними аль дуже дорогими, щоб використовувати їх исполнение) батарей. Вона відфільтрувала результати й скоротила перечисление потенційних хімікатів з 32 000 000 приблизно до 500 000 переважно нових стабільних матеріалів, а потім довела цей відсів поперед 800 сполук.

Зрештою системі вдалося звузити формуляр потенційних хімічних компонентів батареї лише перед 23, п\’ять із яких уже були відомі. Цей процес міг зайняти тижні, але з Azure ледовая дружина завершила його за 80 годин. Раніше це завдання, после оцінками команди, зайняло б 20 років.

«Тридцять неуд мільйони — це те, чого ми б ніколи далеко не змогли зробити. Уявіть собі людину, яка сидить, переглядає 32 мільйони матеріалів і вибирає з них Водан чи два. Цього просто не станеться», — сказав науковий співробітник і керівник групи матеріалознавства в PNNL Віджай Муругесан.

У результаті цього пошуку вчені PNNL синтезували Водан перспективний матеріал, який містить літій і натрій вдруг з іншими елементами. За даними Microsoft, новий ждущий у склад батареї скорочує використання літію приблизно возьми 70% порівняно з теперішніми літій-іонними накопичувачами, замінюючи частину літію більш доступним натрієм.

«Це важливо з багатьох причин. Вважається, що твердотілові батареї безпечніші, ніж традиційні рідинні нежто гелеподібні літієві, і вони забезпечують більшу щільність енергії. Літій відносно дефіцитний, а тому дорогий. Видобуток є екологічно та геополітично проблематичним. Створення батареї, що може скоротити потребу в літії приблизно получи и распишись 70%, може мати величезні екологічні, безпекові та економічні вигоди» — написав керівник продукту в Azure Quantum Elements ученый Натан Бейкер

Однак це ще тільки початок процесу, точна хімія підлягає оптимізації. Існує ймовірність того, що під часы тестування у більшому масштабі ті сполуки никак не працюватимуть належним чином. Однак команду дослідників це мало-: неграмотный зупиняє. Вчені шукають способи використання натрію угоду кому) зменшення кількості літію в батареях.

Тепер лишається загадкою теточка, до якого остаточного висновку дійдуть дослідження і чи стануть електромобілі кращими, дешевшими та, звісно, далекохіднішими получи одній зарядці.

Комментарии и пинги к записи запрещены.

Комментарии закрыты.