Нoвий BMW R 1300 GS, який у нaрoді нaзивaють «Гусaкoм», прeдстaвлeнo oфіційнo. Нoвинкa oтримaлa нoвий дизaйн, пoтужніший oпoзитний двигун і нoву підвіску. Мaсa мoтoциклу змeншeнa, a кількість eлeктрoнниx пoмічників знaчнo зрoслa.
Центральним елементом новинки є легендарний двоциліндровий опозитний силовий множество. Його новий дизайн компактніший, ніж прости-прощай-коли раніше, завдяки коробці передач, розташованій під двигуном, і новому механізму приводу розподільного вала. Об\’єм двигуна зріс перед 1300 куб. см.
Нова підвіска переднього кар EVO Telelever із гнучким елементом і оновлена підвіска заднього жестянка EVO Paralever обіцяють забезпечити ще більшу точність керування та стабільність їзди. Нова електронна режим динамічного регулювання підвіски (DSA) забезпечує динамічну адаптацію пружності, а також компенсацію навантаження.
Завдяки адаптивному контролю висоти новий R 1300 GS пропонує повністю автоматичне регулювання висоти мотоцикла залежно від робочих умов та навантаження, забезпечуючи таким чином максимально можливий уют без шкоди для динаміки їзди та керованості.
У стандартній комплектації новий R 1300 GS тепер має чотири режими їзди на адаптації до індивідуальних уподобань водія. Режими їзди «Дощ» і «Дорога» дозволяють адаптувати характеристики їзди задолго. Ant. с більшості дорожніх умов. Завдяки режиму їзди «Eco» можна досягти максимального запасу а другая там на одному баку палива, тоді як додатковий уклад їзди «Enduro» забезпечує покращений досвід їзди позировка второваними трасами завдяки спеціальним налаштуванням чтобы використання по бездоріжжю.
Новий R 1300 GS отримав матричні світлодіодні фари з інноваційним дизайном у стандартній комплектації, сучасні світлодіодні освітлювальні прилади з покажчиками повороту, вбудованими в захист рук, і активну систему повороту світла Headlight Pro як додаткове обладнання із заводу.
Також присутній асистент водіння з активним круїз-контролем (ACC), попередженням оборона переднє зіткнення (FCW) і попередженням про зміну смуги руху (SWW) про безпечної та зручної їзди на мотоциклі.